Uuesti maitsetega tutvumine ja patustamine

Maailmas pole olemas ühtegi inimest, kes pole kunagi millegagi patustanud.  Nii palju kui on maailmas inimesi, nii palju on ka patte ja neid on väga erinevaid.

Olen ka mina, kord vähem, siis jälle rohkem.

Minu elu patuks võib pidada maiustused, eriti šokolaad. Ma armastasin šokolaadi nii väga, et võisin seda  süüa korraga 400g , ilma, et silm pilguks.

Nüüd, kus mul on uus elu koos oma pisema maoga, ei jää mul patustamata. Hetkel on tegelikult see patustamine pigem proovimine, et mida magu talub ja mida mitte. Loomulikult ei ole kogus ka enam samad, mis olid ennem. Nagu ma ennem mainisin šokolaadi söömist, siis on minu max koguseks üks väike Lotte pulgajäätis, kaaluga 40g ehk 60ml. Söön selle ära ja no ei mahu enam midagi sisse, aga samas hing on nii rahul. Minu suureks üllatuseks on sellest kasutatud 12% rõõskakoort, tavaliselt on jäätises koore % suurem.

Eile proovisin uut jäätist
Vapustavalt hea jäätis ja minu uus lemmik. Sellel jäätisel on kaks kihti šokolaadi ja nende oma vahel on karamellikiht.

Järgmisel nädalal saab mul 2 kuud täis ja iga päev proovin midagi uut ehk siis teen uuesti tutvust vande maitsetega. 

Seni olen avastanud, et Nescafe 3in1 kohvi mulle enam ei maitse, kuna selles on selline kogus  suhkrut, et hakkab lihtsalt paha. Ma ei saa aru, miks ma seda suhkrut ennem ei tundnud. Ju mu maitsemeeled oli nii ära suhkrustunud ja tänu sellele ma kaalust alla ka ei saanud.

Samuti ei sobi mulle enam kanafilee, mis jääb alati peale valmistamist liiga kuivaks. Olen proovin ühtepidi või teisiti, kuid ikkagi jääb see liha minu jaoks liiga kuivaks.

Kalalistest sobib mulle jätkuvalt ainult heeringas. Paistab, et nii see ka jääb, kuna lapsepõlves läbi elatud sündmus jääbki takistuseks, miks ma teisi kaulu suhu panna ei taha. Nimelt kunagi  väiksena jäi mul kalaluu kurki nii õnnetult kinni, et nutsin hüsteeriliselt. Ma ei mäleta, kuidas see välja saadi, kuid see luu on minu nn blokk, miks tekib tõrge ja kala eriti süüa ei taha. 

Lihast nii palju veel, et siga ja loom mulle istub. Juhhei ja hurraa, järgmine nädal ongi jaanid ja saab üle pikaaja taas šašlõkki süüa. Kuna poes müüdavad pole kunagi nii head, siis pann eile enda tehtud liha hakkama, et see järgmisel teisipäeval kõige parem oleks.

Värske kraamiga on lood hetkel kehvad, kuna seni olen proovinud ainult kurki ja tomatit, mis õnneks sobivad. Eks ma üritan proovida järjest uusi toiduained.

Läbi selle proovimise saab ju teada, mis ikkagi sobib ja mis mitte.



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.