Tänane päev

Taas on üks päev õhtusse jõudmas. Täna hommikul ei jõudnudki ma kaaluda, vaid tegin seda õhtul, kui linnast tulin. Täiskõhuga olles kaalul, vaatas mulle sealt vastu 104,7kg ....Ma pole ammu selliseid numbreid näinud.

Eile õhtul hakkasin ma mõtlema, et püstitaks omale eesmärgiks kuulõpuks  jõuda 99,9kg juurde. Ma väga loodan, et need -4,8kg väga suur utoopia ei ole, kuna kuu lõpuni on veel aega 2 nädalat. Kui arvestada langust nädalasse, siis see teeks 2,4kg nädala peale.

Täna oli mul jälle basseinipäev, oi kui mõnus oli seal olla.  Ma täiega nautisin seda sooja vett, mõnusat füüsilist koormust ja neid harjutusi, mida terapeut meile ette näitas. Nagu ikka olin ma varem kohal ja läksin hiljem ära, et saaks vabal ajal ka ujuda.

Sel korral oli meid basseinis 11 inimest ja ma hakkasin mõtlema "et huvitav, palju inimesi siia gruppi veel mahub?"

Juunis jääb mul veel 3 korda käia ja siis tuleb nn suvine paus, mil jätkan iseseisvalt merevees ja kui meri külm, siis tagasi haigla basseini.

Räägiks nüüd juuste värvimisest. Oi kuidas ma kahetsen, et kunagi oma juuksed mustaks värvisin, neid nüüd annab alles välja kasvatada.  Lasin teha omale ka  värvipesu ja peale seda heledama värviga üle, kuigi hästi on näha, kus oli varem tumedam värv ja seda päris heledaks ei saa. Loomulikult saab, kuid siis on juuksed nii rikutud ja takused, et need ei kõlba kuhugi. Mina oma juukseid nii palju rikkuda ei taha ja jään siis ootama, mil nad on paraja pikkusega, et saaks tumedamad osad lihtsalt ära lõigata.

Proovisin täna uut toodet, Garnier - Fructis Color Resist Blond Booster - 150ml.  

 Väga mõnus toode ja teeb nii nagu lubas, kaotades juustest kollakatooni.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.