Taas kaal liigub alla

Lihtsalt uskumatu  ikka ja jälle vastab see tõele, et kui ennast teistega ei võrdle ja lased ennast nn vabaks, siis kaal langeb. Alles eile hommikul näitas kaal 104, olin nii õnnelik selle üle ja lihtsalt lasin olla, proovides riideid, et mis oli enne ja mis on nüüd. Pärast koju jõudes läksin lihtsalt kõndima.

Sellisele vabalt olemisele on täna ka tulemus, kaal on langend -1kg võrra ehk hommikul vaatas vastu 103kg ja täpselt -200g jääb mul veel puudu, mil täis saab ilus ümmargune -20kg    

Igatahes, kaal on jälle minu sõber. Paistab, et mul hakkabki nii olema, kord langeb korralikult, siis järgmisel korral juba natuke.

Ja kui nii edasi jätkub, siis on mul lootust, et kuu lõpuks ikkagi see 99kg kätte saada.



Üks hea uudis veel, just minu jaoks. Nimelt ostsin ma eile poest suitsukanakoiba, et teada saada, kas seda saan süüa või mitte. Mmmm kui hea see liha oli  ja ma saan seda süüa küll  Vähemalt üks kanatoode, mida minu magu talub.

Sellise lehe leidsin http://www.changeinseconds.com/simulator/

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.