Mis toimub?

Huvitav küll, mis toimub?

Üks kõik, kuidas ma ka pingutaks, ikka ma komistan ja kaal ei taha kuidagi langeda. Juhul kui ma lasen kõigil nn lõdvalt minna, siis kaal langeb.

Vee joomisega on ka pahad lood, no ei saa järjele, koguaeg unustan juua, kuigi peaks päevas tarbima 1,5l.

Pakun välja, et kui ma selle joomise paika saan, siis hakkab ka kaal langema. Hetkel on kaaluga nii, et see kõigub 104,7kg ja 105kg vahel. Loomulikult on langusega nii, et selline suur ja kiire langus, mis tuli kohe peale oppi, sai mulle harjumuseks. Muidugi tahaks, et koguaeg sellise kiirusega  langeks ja ruttu kergemaks saaks, kuid...

... kuid kiirel langusel on ka omad mured. Saab küll kähku kaalust alla, kuid nahk ei tõmbu kiirelt tagasi.Pigem mingu see kaal aeglaselt, siis saab nahk kenasti tagasi tõmbuda, samas peab selle kreemitamisega ka hoolas olema.

Sai nüüd omale uuesti Palmer´si trimmiv kehakreem ostetud.

Raseduse ajal kasutasin seda esimest korda ja vb tänu selle kreemile, mulle uusi venitusarme ei tulnud, isegi vanad ei läinud lillaks ja nahk oli ilus ja kena.


Vahepeal kasutasin ma




Igatahes, nüüd jään ma kakaovõile kindlaks.



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.