Lubaduse täitmine

Nagu ma eile lubasin, siis kirjutasin ausalt kõik üles, mida ma täna söönud olen ja plaanin veel süüa (õhtuks on mul veel jäänud osa Activiat valgupulbriga).

Ja nüüd põhjalik analüüs.

1. jäätise oleks pidanud söömata jätma.
2. kaloreid olen tarbinud rohkem, kui peab ehk max 900kcal, kuigi tuleb siit maha arvestada ka ujumisega (30 = 221kcal) ja vesivõimlemisega(30 = 221kcal) kaotatud kaloreid, siis päevaseks kaloriteks tuleb 581kcal.
3. süsivesikute kogus tuleb saada väiksemaks ehk jäätisest saadud süsikad on liiast!
4. valgu kogus on OK
5. šašlõkk oli 2 tk, mida pannil hautasin pehmeks, lihtsalt prooviks.
6. IGATAHES, MENÜÜ EI OLE MINULE SOBIV!
7. vett tarvitasin täna 1,5l

Kalorite maha arvestamisel kasutasin seda lehte http://kaalustalla.ee/calc/kalorid.html

Homme on uus päev ja korralikult minule vastav menüü, mida oleks hea võrrelda

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.