2014 aasta lõpp ja elumuutuse algus.

Eelmises postitusest tõin pikalt välja infot Sleeve kohta, mida hakkasin põhjalikult uurima  ja www.peenemaks.ee foorumit lugema. 

Mina olin seni teadnud, et need bariaatrialised operatsioonid on kõik tasulised ja Haigekassa maksab väga vähestele kinni. Õnneks see nii ei ole ja tasuta operatsioonile pääsemiseks peab lihtsalt vastama kriteeriumitele, mis on Haigekassa paika pannud. Nende kohta võite lugeda http://www.kergemaks.ee/public/31636.html

Detsemris läksin oma perearsti juurde, et küsida tema arvamust selle lõikuse kohta ja kuidas see sobiks mulle. Perearst soovitas ka mulle seda, kuna ma enam iseseisvalt kergelt alla ei saa, vaja on arsti sekkumist ja minu suurimaks takistuseks olevat mu selg, mis ei lase olla piisavalt füüsiliselt aktiivne, et kaalust alla saaks.

Perearst andis mulle saatekirja Pärnu Haiglasse kirurgi juurde, kes neid lõikusi seal teeb.

Ja nüüd tuleb tekst minu foorumi päevikust...

07 Jaan 2015, 16:00
.... ja lähebki lahti.

Täna käisin Niidu juures ära ja kommendaariks on "lahe arst ja õde, seni Pärnu haigla peale ikka kõige kõige..

Küsis igasuguseid küsimusi, miks, kuidas ja mida teinud. Samuti küsis, et mida tean sellest üldse ja kas olen lugenud ka mingeid foorumeid või neti lehti. Sai räägitud, et olen siinset foorumit juba mitu kuud uurinud ja teiste lugusi lugenud.

Seletas mulle ilusti kõik lõikused lahti ja küsis, et millist mina plaanin. Ütlesin, et olen hetkel kahe vahel kas bypass või sleeve. Rääkis siis mõlema lõikuse plussidest ja miinustest, lõpuks jäi sõelale sleeve.
Pani mulle kõik vajalikud ajad kinni....
12.01 on UH
Siia vahele erinevaid uuringuid: RÖ, veri, uriin, EKG
2.02 anestesioloog
2.02. gastroskoopia
9.02 sisearst
19.02 psühhiaatria

Opiaega paika ei pannud, kuid ma ise arvan, et see peaks toimuma sel kevadel, kuna ta mainis, et laseb (siis kui kõik uuringud ja arstid on tehtud)mul veel mõned kuu mõelda. Ajaliselt võiks see olla aprill või mai, eks siis veebruari lõpus kuuleb.
Hetkel on hinges rahu, kuna arst sai tõesti hea valitud ja uus elu ootab

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.