Jätkame langusega

Tort, mille ma pojale lõpetamiseks tegin Pilt

Lubasin ka omale 3 tl täit kooki koos maasikaga kõht selle peale midagi paha ei öelnud,, aga sellest ka piisas, et magusat maitset ma nii pea suus tunda ei soovi.

Igapäev proovin ma midagi uut, et kas mu uuele maole see sobib või mitte.

 Kuna eelmisest mõõtmisest on sai 2.juunil kuu täis, siis näitan teile täiendatud tabelit, millega olen ma väga väga rahul, lausa üliõnnelik
Pilt

Unustasin lisada, et kokku olen kehalt kaotanud 44,5cm

 PS. alguse kaal on ikkagi 122,8kg, mitte 1.mai





 Vahepeal tegin ka pilti, et endale meenutada, kuhu ma olen jõudnud ja hiljem on hea võrrelda.
Selle sinise kleidi ostsin ma poest, et äkki augustis saab kanda, aga vat, see läks juba nüüd selga.

Ja nüüd kaalumis tulemustest
Algus 122,8kg
18.04 opi eelne dieet -3,1kg
1. nädal -1,9kg
2. nädal -4,8kg
3. nädal -2,5kg
4.nädal -1kg
5. nädal -1,5kg
6. nädal -2,8kg
KOKKU: -17,6kg
Tegelt on tänaseks päevaks juba langust kokku -18kg

Leidsin ühe väga põneva lehe https://www.pinterest.com/search/pins/?q=bariatric&term_meta[0]=bariatric





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.