Head jaani kõigile!


Minu tänane päev algas kaua oodatud äikesega ja nüüd võib öelda, et suvi saab alata ning ilm läheb soojaks


Eile sai siis jaanilõkke ääres istutud ja grillitud. Nagu ma lubasin, siis proovisin ka šašlõkki, mida oli 3 erinevat versiooni, millest üks oli minu tehtud. Ennast kiitmast ma ei väsi, kuid minu oma jäi kõige mahlasem ja pehmem, kuigi kõik oli tehtud karbonaadist. Kui järgi mõelda, et palju ma liha eile õhtul ära sõin, siis ikka sõin piisavalt, vb mingi 8-9tk ja seda 5h jooksul. Salatit ei proovinud ma üldse, kuna seal oli kapsas sees, mida ma pole veel toorena söönud. Kuna ma juba enne lõikust ei saanud kapsas süüa, siis ega ma eriti ei tihka ka proovida.

Ja siin on siis meie eilne jaanituli




Eilsest päevast veel nii palju, et ...
sai hakkama pandud  selle aasta esimesed hapukurgid, kuigi lisasin tavalise retseptile veel juurde sinepiseemned ja vürtsi. Nüüd jääb põnevusega oodata, et milline maitse täpselt välja tuli.


Homme on kaalumispäev, õnneks tänase päevaga arvestades, siis pisike langus ikkagi tuleb ja pühapäeval saab täis 2 kuud
Pilt jeeh

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.