Peegelpilt ja mina


Täna sai taaskord kiita oma välimuse üle, et olen näost nooruslikumaks läinud ja keha on palju saledam kui varem. Väga tore on neid sõnu kuulda, aga kahjuks ei näe mina ennast sellisena. 

Jätkuvalt olen enda jaoks ümmarguse näoga ja meeletult paks, kuigi nii see ju enam ei ole.

Ei suuda kuidagi leppida oma peegelpildiga.


Ikka ja jälle näen mina ennast peeglist sellisena nagu ma oleks jätkuvalt 122,8kg, kuigi kaal ja mõõdulint näitavad ju midagi muud.

Täna käisin Takkos, proovisin huvi pärast riideid, just pükse. Haarasin kaasa nii 54 kui ka 48 ja 46 suurused püksid. Oi kui suured need 54 püksid olid, kas tõesti olin ma nii suur O_O O_O

Panin siis jalga 48 püksid, ütleme nii, et need olid veidi suured, kuigi hetkel saaks käia küll. Püksid(stretšid), suurusega 46 oli juba parajad , kuigi nende jaoks vaja veidi veel alla saada.

Järgmisel korral plaanin proovida pluusisid ja kleite, eks näis, mis suuruseni ma jõuan.

Läbiaegade on minu kõige väiksemaks suurusnumbriks olnud 44 või 46, olenevalt riideeseme materjalist. Ideaalis sooviks ma jõuda 38ni ja rohkem ma ei soovigi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.