Uue elu algus

28.aprillil oli mul lõikus, mis läks õnneks ilusti.

Hommikul enne 9 anti mulle 2 tbl sisse ja mõne aja pärast sõidutatigi opisaali, sellest mäletan ma seda et pani kanüül ning pilt kadus. Kui ma uuesti silmad korraks lahti tegin olin juba ärkamistoas. Palatisse viidi mind u peale lõunat.

Kõhul oli 5 plaastrit,  ühe all veidi suurem auguke, mille kaudu magu välja võeti. Jätkuvalt sain tilka -füsioloogilist, vahel ka maokaitset ja valuvastu (nii igaks juhuks, kuna narkoosiarst nii määrast.

Iiveldust ja valu mul ei olnud, pigem oli kõhus sellised ebamugavustunne nagu oleks gaasid, kuid need tahavad suu kaudu väljuda.

Mitu korda päevas ja öösel mõõdeti RR ja pulssi, hommikul võeti verd. Aegajalt tiirutasin oma tantsukaaslasega mööda osakonna koridori.

Haiglast sain koju 30.aprill.

1.mail kirjutasin ma "Esimene täispäev hakkab õhtule jõudma.

Hommikul näitas kaal 117,8kg ehk maas on -5kg ja seda 13päevaga koos opi eelse dieediga. Nüüd kui õhtul kaalul käisin(lihtsalt huvi pärast), siis näitas kaal 117,3kg.

Kaaluma hakkan igal hommikul, kuna mul on netis üks online kaalutabel ja siis on hea jälgida(sõrmedega toitumispäevikut jälgides), millal ja mis tõttu kaal kas seisab või võtan juurde. Toitumispäevikut soovitas mulle arst ja ta soovib seda nädala pärast näha.

Nüüd siis lähemalt minu tänasest päevast. Hommik algas vitamiini ja maokaitsega, 30min hiljem esimene valgujook(valgupulber ja vesi). Kuna mulle see maitsestamata jogurt ei maitse, siis lubati mul keefiri selle asemel juua. Täna sai ka ühepajatoitu, mis ma sauga püreeks tegin ning piisavalt palju vedelikku lisasin, et see võimalikult vedel oleks ja ma süüa saaks. Muidugi jagasin toidu 100ml portsjoniteks, et saaks hiljem vajadusel ülessoojendada.

Vaatamata sellele, et üritan arsti soovitusi näpuga järgida, siis paistab, et seda kogust (nii toit kui vedelik) ma ei suuda tarvitada, ikka vähe.

Täna tegin enda jaoks ka ühe saavutuse, suutsin 100ml keeefiri 15minutiga ära juua ja siis oli mul kõht ikka täis.

Pisipojaga sai ka jalutamas käidud, esimese päeva kohta tuli 2,8km,

Mõnes mõttes on hetkel ka raske, ei saa ju süüa hetkel neid sööke, mida tahaks, ikka peab oma aega ootama. Ntx. meeletud neelud käivad liha järgi. tavaöiselt kui ma lihast midagi süüa teen, siis ikka maitsen, et kas on hea, kuid nüüd seda teha ei saa. Samuti tahaks kohvi, kuid ikka pean ootama seda aega.

Õnneks arst andis mõista, et kui on mingi asja järgi isu, siis ei tasu seda isu hakata alla suruma, vaid lubada endale natuke. Selles osas on tal õigus. Tean omast käest, et kui hakata mingit isu alla suruma, siis varem või hiljem murdun ja söön seda hunnikuga.

Opihaavad enam väga haiget ei tee, just see, mida ta kõige rohkem sidus, et songa ei tekiks. 20ndal lähen arsti juurde tagasi, enne seda tuleb kohtuda taastusraviarstiga."

6,mail panin ma üles juba esimesed muutused, mis ma olin ilusti tabelisse märkinud
Lihtsalt uskumatu, kui palju ja kui väikese ajaga on mu keha juba muutunud, isegi riietes hakkas see tundma andma.
15.mail olin ma nii õnnelik kuna polnud enam rasvumise III tasemel, vaid II
Vahepeal käisin ennast arstile näitas, kes oli minu tulemustega väga rahul, jagas edaspidiseks näpunäiteid ja saatis vereproove tegema, mis õnneks olid korras.

28.mai  Hurraaa.... 1. kuu sai täis ja kaalu languseks tuli 13,3kg









Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.