Jaanuar 2015

Ahaoi (12.jaanuar)

Hommik algas meeldivalt, pole nädal kaalul läinud ja vastu vaatas sealt -0,4 langust. Suurt ma ei rõõmusta, kuna mu kaalul kõigubki 121-122 vahel.

Täna oli päev, mil pidin tegema EKG, RÖ ja UH(jäi tegemata). UH jäi seetõttu tegemata, kuna pidin olema täielikult söömata/joomata, kuid seda ma ei teadnud. Minul oli ju meeles, et nn mõõganeelamisel peab olema sisikond tühi. Uh panin siis uue aja, 26ndal pidin nii kui nii haigla juurde minema, kuna siis vaja kõik proovid ära teha. RÖ vastust ma ei tea, kui EKG oli minu meelest(nii palju kui ma selle kohta medkoolis õppisin) korras. Täna veendusin, et Coca cola on hakanud mulle vastu. Selles joogis on mingi maitse, mis hakkab nii vastu, et peale joomist hakkab paha.

Veega on juba teised lood, seda ainult jooks.

28.jaanuar 
 Täna käisin siis UH ära, vaadati kogu sisikond üle, selle veretalitlus ja kas on ka kive. Nagu ikka jätkuvalt on sapipõis anomaaliga - kahe kojaga ja keerdus. Kuna mul vaevusi ja kive ei ole, siis pidi kõik korras olema sellega. Millegi muu kohta ma ei uurinud ja ega ta mulle ka ei rääkinud...... ju siis oli korras Sai siis need proovid ka tehtud.  Nüüd jääb mul oodata järgmist esmaspäeva, mil on mul gastro ja narkoosiarstiga kokku saamine. Tänu siinse foorumiteemale, sain ma veidigi targemaks ning mõned näpunäited, et mida teha enne mõõka. Kuna ma olen kunagi haiglas õena töötand, siis tean, mida mind ees ootab, kuigi nüüd tehakse see mulle, mitte ma ei ole vaataja rollis.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.