Kalorite lugemine ja esimene suur saavutus

On möödunud mitmed aastat ja kaalujälgimine on selja taha jäänud, täpselt nii nagu vana suhe, mis tuleb nn minema visata, kuna see teeb haiget.

Hakkasin vaikselt leppima endaga, et olen selline nagu olen ja võtke mind nii nagu olen, kui ei meeldi, siis aidaa.

Aastad aina möödusid ja möödusid ning elu keerdkäigud viisid mind Pärnumaale elama, kus lõpuks leidsin ka oma õnne ja rahu. Ellu tekkis inimene, kes suutis ja suudab siiani minu tujusid taluda ning mind nn dressuurida ehk taltsaks teha.

Hakkasin taas oma kaaluga tegelema, kui mu esimene laps oli saanud 9 kuuseks ja kaal oli kerkinud 118kg peale. Mul on sellest ajast isegi pilt alles 
On ju jube pilt, aga see tõi maa peale. Millegi pärast on nii, et ega inimene ei näe ju ennast sellisena nagu seda näevad kõrvalt teised. Ikka ja jälle olin ma peegelpildis enda jaoks ikka palju saledam kui tegelikkuses ja pilte uskuda ei tahtnud. Muidugi ei meeldinud mulle ka kuhugi pildi peale jääda.

Nii ma siis hakkasingi jälgima, mida ma suhu panen, palju on selles kaloreid-süsivesikuid-valke-rasva. Hommikud algasid mul alati  sidruniveega, 1 klaas vett, kuhu olin lisanud 1 sidrunimahla. Selline algus aitas mul seedimise käima saada ja vb ka selle tõttu see kaal hästi langema hakkas.

Sellele  tabeli jälgimisele lisasin  juurde võimalikult palju lapsega väljas käimist, et saaks päeva peale 10000 sammu täis. Sammude lugemiseks ostsin isegi vastava masina, kuigi minu meelest see õiget asja küll ei näidanud. Nimelt on selle sees mingi asi, mis raputamisel sees liigub( nagu logiseks midagi) ja need sammud tulid siis ikka väga kiiresti. Mõnda aega ma seda vidin kasutasin, kuid mingi aeg  lihtsalt viskasin selle nurka ja otsustasin ikka oma sise- ja enesetunde järgi otsustada, kas olen liikunud piisavalt või mitte.  Kui ikka õhtul jalad surisesid all, siis olin piisavalt ringi kõndinud. 

Kevade saabumisel lisasin füüsilisse tegevusse juurde jalgratta ja suvel juba ujumise.

Sellise rassimisega sain ma alla -20kg, mis on seni minu kõige suurem langus üldse.
Nagu pildilt näha(kaaluks 98kg), siis kõht  palju väiksem ja reied on peenemaks jäänud. Olin oma tulemusega väga rahul, kuid kahjuks hakkasin kaalulangust iseenesest mõistetavana võtma  ja ei olnud enam nii hoolikas.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.