A nagu Algus

Terve elu on nii, et varem või hiljem kogeme me millegi algust. Algab ju elu sünniga. Minu elu algas ju 1979 aastal, mil mina otsustasin siia maailma valida.

Ega see elu mul mee lakkumine polnud, ikka on olnud tõuse ja mõõnu, kuigi neid viimaseid on minu meelest just rohkem olnud. Eks nendes mõõnades olen ma ise ka süüdi olnud, mitte just alati, kuid vahel ikka. 

Kõige rohkem tunnistan ennast süüdi probleemidest, mis on seotud kaaluga ja just kaaluga võitlemisest ma siin oma blogis ka rääkima hakkan.  Terve on teadliku elu, mil omal nn iseseisev mõtlev-otsustav mõistus olemas on olnud, olen ma võitlend kaaluga. Kord on see hästi läinud ja teinekord halvasti ehk kg tagasi tulnud.

Iga uue aasta alguses anname ju endale tihti ju lubaduse, et "sel uuel aastal võtan ma kaalust alla". Olen ka mina endale nii lubanud, kuigi sel aastal ma seda millegi pärast ei teinud. Ei tulnud isegi mõttesse, et seda lubada, ma isegi ei mäleta, mida ma endale lubasin.

Igatahes, siit tuleb nüüd vestlused,  minu võitlused kaaluga  läbi hetkel elatud elu.

Ülekaaluline olen olnud ja väiksest lapsest saadik, mil mul diagnoositi raske haigus, mille tõttu pidin hakkama ravimeid tarvitama, mis mu kehakaalu kiiresti paisutasid.

Mäletan väga hästi, et ema oli selle pärast ikka väga mures ja me käisime tihti arstide vahet, et saaks mu kehakaalu kontrolli alla. Kahjuks olin need tulutud käigud.

Üks mõttetera siia:
Ebaõnnestumine ei tähenda, et sa oled ebaõnnestuja...See tähendab, et sa pole veel edu saavutanud.


 Ja nii ongi





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.