Taas rattaga

Nädalake veel ja saabki täis 3 kuud :D Näis, kas ma saan selleks ajaks ilusa numbri või mitte. 96kg-ni ma ei jõua, kuid -25kg võiks ikka täis tulla :irw

Pühkisin eile hilisõhtul oma rattalt tolmu ja läksin veidi sõitma
Pilt
Kui alguses oli tee mööda asfaltit, siis tagasi sõitsin juba mööda liivaluiteid ja metsaradu. Teekond muidugi pikk ei tulnud, kuid tagumik on täna ikka nii valus, et autoga sõita polnud ka mõnus, kannikad aina valutasid. Tegelikult oleks pikemalt sõitnud, kuid mu rattal puuduvad ju kohustuslikud tuled, mis hämaras peavad juba põlema. Kõige suurem põhjus oli janu, ei tasu ilma pudelita sõitma minna. Nüüd pean ootama, mil taas rattaga sõita saan, kuna mees läks mõneks päevaks kodust ära ja mul pole siin lapsehoidjat :S Ok see selleks.


Tegelikult olen ma dilemma ees, kas võta kohvit kui jook või kui eraldi söögikorrana. Siin foorumis olen lugenud, et mõned arvastavad seda kui vedelikku, samas teistel on ta eraldi söögikorrana.

Seni olen võtnud seda kui vedelikku ja vist teen ka nii edasi.

Käisin täna haigla juures ja sain taastusraviarsti juurde uue aja, et siis kas või oma seljaga vesivõimlemist edasi saada :D mis minu perearsti jutu järgi on mul õigus täitsa saada, kuna mul on selg krooniliselt haige.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.