3.kuud opist

Ja saigi täna 3. kuud opist mööda, kuu languseks tuli -4,2kg ja kokku -24kg.

Viimastel nädalatel, mil ma kodus, olen meeletult maadlend näksimistega. No ei ole nii, et käin lõikusel ära ja siis ma enam ei näksi, vastupidi.

Foorumis kolades, olen avastanud, et ka teised on selle teemaga maadelnud. Minu kõige suuremaks nuhtluseks on kodus olek. Alati, kui ma olen kodus, siis ma ka näksin. Kui saan kodust välja, siis ma pigem joon ja söömine on see kõige kaugem mure, pigem ma sunnin end siis sööma, et päris nälga ka ei jääks.

Selle kodus olekuga on nii, et no ei suuda end sundida rohkem väljas olema ja kui aus olla, siis kahjuks pole siin kandis kortermajade vahel ka midagi teha. Kõnniks siis käruga ringi, taas mingid probleemid... LOLL ON SEE, KES PÕHJUST EI LEIA!

Tegelikult on vaja tegeleda probleemidega, mitte otsida suvalisi põhjuseid.

Minu kõige suurem hirm on see, et oma selliste söömishoogudega venitan nii oma väikse mao välja, mis vahel ka nii tundub :(

MILLEKS OLI VAJA SIIS LÕIKUSELE MINNA, KUI MA HAKKAN VANADE SÖÖMISHARJUMUSTE JUURDE TAGASI MINEMA?

  * söömisajad tuleb paika panna, see on kõige alus!
  * 3 põhilist toidukorda + 3 vahepala.
  * 1,5l vett!
  * valgujoogid tagasi menüüsse, mida võib täitsa vahalt vahepalana võtta
  * kaloraaž peab jääma 900 - 1000 kcal vahele!
 
Kui ma hakkan mõtlema söömisaegade peale, siis...
* tavaliselt ärkan ma noorema pojaga kella 8:00 - 8:30 vahel, mil ma tavaliselt ka hommikust söön
* toidukordade vahedeks soovitatakse 2 - 3h, siis...
     *  8:30 hommikusöök
     * 11:00 vahepala - ntx 100ml valgujooki
     * 13:30 lõunasöök
     * 16:00 vahepala - ntx 100ml valgujooki või smuutit
     * 18:30 õhtusöök
     * 21:00 viimane kerge eine 

Ja nende kelleaegade vahele joon vett. Kuna ma joon kohvi ka, tavaliselt 2 - 3 väikest tassi, siis tuleb need ka söökide vahele mahutada.




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.