Näksimine ja mõned targad tabelid

Mis juhtub, kui terve päev näksida? Eks ikka see, et nii saabki kaalust kerge vaevaga juurde võtta.

Eilne päev möödus näksimisega, mille tagajärjel oli täna hommikuks juurde tulnud 200g ja kui nii jätkata igapäev, siis pole ju ime, kus need lisakilod tulevad.

Eks ma tegin ju seda ka teadlikult, tahtsin oma keha proovile panna, et mis juhtub kui ma ei jälgi, mida suhu topin. 

Ütlen ausalt, ei taha nii jätkata, olen väga rahul sellega, kuhu jõudnud. Kaal ja sentimeetrid vaikselt vähenevad.  Tänu numbrite kahanemisele, hakkan leidma poest ka riideid, mis mulle meeldivad ja selga lähevad. Paksuna olles, sellist võimalust ei ole, siis peab leppima sellega, mida leiad ja tihti pole need ka ilusad.

Loomulikult tahan ju kaalust veel alla saada, kuna mul on  eesmärgiks kaaluda järgmisel aastal 65kg ja riide suurus  võiks olla 36 - 38.


Aitab nüüd tabelitest ja jätkaks juttu näksimisest. Nagu ma juba ennem kirjutasin, siis just näksimine on kaalutõusus kõige rohkem süüdi. Nii on ka minuga, ega ma seda endale eriti tunnistada ei taha, kuid  see on tõsi.

Tihti peale ei pane inimene ka tähele, kui palju ja mida ta tegelikult omale suhu topib ja kas tegemist on ikka tühja kõhu tõttu söömisega või lihtsalt  isuga, midagi suhu pista.

Ka mina olen inimene ja minagi vahel  avastan ennast olukorras, kus ma endale midagi suhu topin. Oma noorusajast mäletan, et armastasin teha nn puru (suhkur, jahu ja margariin) ja siis seda lihtsalt näost sisse ajada. 

Minu arust on kõige hullemad just öised söömised, kui juba korra sööd, siis satud ka nn nõiaringi... ärkad öösel üles, kõht nagu oleks tühi ja nii seadki unisena külmiku juurde. Ka mina olen öösiti külmakapi kallale läinud ja siis suu matsudes voodisse roninud. Õnneks olen suutnud sellest pahest eemalduda, kuigi alguses oli väga raske.

Enne maolõikust ja selle eelnenud valgudieeti, näksisin ma ikka väga korralikult.  Vahel oli selline tunne, et olen rase ja ma võisin magusat ning soolast korraga suust sisse ajada.

Siin on mõned lingid, kus on kirjutatud näksimise teemal:
http://naine24.postimees.ee/906514/pidev-naksimine-pohjustab-tervisehadasid
http://www.erikorgu.ee/foorum/topic/naksimine/
http://www.fitness.ee/artikkel/537/naksimine-kinos




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.