12. nädal ja -23kg

Kaalumispäev:
Algus 122,8kg

18.04 opi eelne dieet -3,1kg
1. nädal -1,9kg
2. nädal -4,8kg
3. nädal -2,8kg
4. nädal -0,7kg
5. nädal 0kg
6. nädal -1,7kg
7. nädal -2,3kg
8. nädal -0,5kg
9. nädal -1kg
10. nädal -2,3kg
11. nädal -0,4kg
12. nädal -1,4kg
KOKKU: -23kg


Räägiks üle pikaaja oma söömisest.
Hommikul on mul tavaliselt salat - 1 marineeritud kurk(väikseim, mis ma purgist leian), 1sl kodujuustu, 4 - 5tk (oleneb paki suurusest)krabipulki ja 1 keedu muna. Ega ma kõike ära süüa korraga ei jõua, pool jääb alles.
Vahepalaks on hommikust järgi jäänud salat.
Lõunaks on kindlasti liha, siin saan valida sea või loomaliha vahel.
Vahepalaks pähklid või värsked marjad, hetkel maasikad.
Õhtuks jogurt koos valgupulbriga.

Kahjuks kana ma ei suuda siiani süüa, kuigi suitsetatud kana sobib mulle küll, õnneks selle vastu pole veel magu jonnima hakanud. Kaladest sobib mulle jätkuvalt ainult praetud heeringas ja räim, ning needki marinaadis.

Vee joomisega on pahad lood, no ei saa kuidagi seda 1,5l ära joodud, koguaeg unustan, et pean vedelikku ka tarbima. Kohvi olen hakanud jooma 3 tassi päevas.

Ahjaa... vahepeal lasin teha ju perearstil omale 2.kuu vereproovi, mis oli õnneks korras, kuid veri pidavat olema veidi paks. See ju loomulik, kui ma ei tarbi piisavalt vett.

Niidu loaga jätsin ma maokaitse tarvitamise, mingeid ebamugavusi seetõttu pole tekkinud. Vitamiine tarvitan edasi, neid ikka kuni surmani :irw

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.