Juuli lõpp

Ja taas hakkab üks kuu läbi saama, kuid mõnusat Eestimaa suve pole sel aastal üldse olnud. Kohe tunda on, et akud laadimata.

Nagu ma eile kirjutasin, siis üritan oma söömised kellaaegade järgi sättida. Minu tänane hommik algas kella 8 ajal ja nagu tavaliselt, siis esimese asjana, tegin omale kohvi.  30 minutit hiljem tegin omale kaerahelbeputru värkse mustika toormoosiga.

Kaalunumbriks oli täna 99,5kg ehk olen selliste näksmistega juurde võtnud +0,7kg

11:00 oli vahepalaks valgujook, kus 100g on sees 10g valku. Valku pean päeva jooksul tarbima u. 90g ehk kuskil 80g on veel ees. 

Vaikselt hakkab juba tekkima näksimiseisu, vahet pole, kas see on soolane või magus. Hetkel olen suutnud isudele vastu seista ja üritan seda õhtuni, aga sinnani on veel kaua aega.

Kahjuks täna välja väga ei saa, kuna väljas sajab vihma. Täpselt enne vihma õnnestus korraks välja saada, kuid seda oli nii vähe. Mu väike poja oli väga õnnetu, kui teda vihma eest tuppa viisin, lootis ju teine veel õues ringi tatsuda.

13:30 lõunasöögiks sõin ma hautatud sealiha
16:00 vahepalaks kodujuust krevettidega
18:30 õhtusöögiks sõin ma kartuliputru peekonikuubikutega ja paar lusikat kodujuustu krevettidega
22:00 vahepalaks oli valgujook

.. ja nüüd näksimistest. Väga raske on seda päevapealt maha jätta, kuid täna oli seda poole vähem kui eile.

Nii siis, suhu pistsin veel 1 selga küpsise, 1 Väike Tom pulgajäätise ja mõned ampsud kakaoga kohupiimakreemi.

Oma vedelikukogust ma täis ei joonud, vb 1l tuli ja seda koos 3 tassi (3x 100ml) kohviga.

Muide, ma olen nii rahul endaga. Ostsin kevadel mõned gladioolisibulad, et suurem poja saaks sügisel õpetajale lilli viia. Kuna ma pole varem lilli kasvatanud, siis võtsin mõned sibulad prooviks, et kas saan nende kasvatamisega hakkama või ei. Täna korra väljas käies avastasime, et ühel gladioolil on paar õit lahti.
Tegelikkuses on värvid palju erksamad, äärtes ilus beebiroosa, siis lumivalge ja keskel ilus kollane. Leidsin netist ka selle lille sordinime http://www.hortes.ee/est/seemned-sibulad/lillesibulad/gladiool-priscilla

Ühel taimel hakkab ka õied varsti lahti minema, see tundub olevat oranž.


Oma varasemas postituses olen kirjutanud juuste väljalangemisest. Ma ei tea, kas lõplikult või mitte, kuid minul on hakanud juuksed nn kinni jääma ja ei tule enam peast nii palju kui varem.

Homme on juba uus päev ja siis jätkan selle näksimise väljajuurimist endast.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.