Minu unelmad

-0,4kg... vot nii palju olen ma  ühe ööpäevaga kaotanud, kuna ei lubanud endale nii palju näksimist ja üritan õigele rajale tagasi suunduda.

Täna jätkan oma teega, et mitte ära rikkuda arsti tööd, pealegi on mul ju suured unistused:
1. olla saledam ja kaaluda alla 80kg
2. tahan ka säärsaapaid kanda
3. tahan, et mees oleks minu üle uhke, kuna tal on kena naine kodus
4. PEREPILT, kus vastu ei vaata paks naine 

Nüüd siis lähemalt.

Kes ei tahaks olla saledam, kuigi jah, on olemas ka inimesi, kellele meeldib kaaluda rohkem 150kg. Millegi pärast usun, et nad võivad küll näiliselt olla rahul endaga, kuid sisemiselt on nad oma kaalu pärast õnnetud.  Mina tahan küll kaaluda alla 80kg, tegelikult on minu suur soov kaaluda 65kg või siis vähemalt olla normaalkaalus. Kuna alles selle aasta aprilli lõpus tehti mull sleeve, siis  alla 70kg ma aasta lõpuks saavutada ei jõua. Olen õnnelik, kui ma aasta lõpuks kaal 75kg - 85kg kanti jääb. 

Nii palju kui ma mäletan, siis olen koguaeg soovinud omale põlveni ulatuvaid säärsaapaid, aga pole siiani leidnud selliseid. Kui leiab, siis pole nad minu jalas ilusad. Mulle väga meeldivad sellised saapad, mis on ilusad
Ma olen ammu tahtnud perepilti, kus on mees, mina ja meie lapsed. Kuna ma olen hetkel ülekaaluline, siis paksuna pildile jääda ei taha. Ma ei ole enda jaoks veel piisavalt kena, et võiks rahule jääda.

Ja seetõttu ongi head põhjused, miks kaalust alla võtta. Ma pakun välja, et soove saab täita järgmisel aastal
 


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.