30. märts

Täna hakkab lõppema juba 4. päev. Seni on kõik läinud hästi, kui eile oli veidi isu magusa järgi, siis täna vaatan maiustusi juba ükskõikselt. 

Kaalunumbrid muutuvad ka vaikselt ilusaks, täna näitas kaal juba -1,6kg langust 😁 See on lausa motti juurde ja edasi jätkata toitumisega nii nagu dr.Niidu mulle soovitas.

Suhkrut ma jätkuvalt ei tarvita. Hetkel joon lausa teed ilma suhkruta, mis on minu jaoks juba suur saavutus, kuna ennem pidin ikka 1tl suhkurt lisama.

Täna olen ma söönud (ei hakka koguseid märkima, kcal jääb 1000 - 1200):
  • kreeka jogurt meega
  • kohvi
  • 150g kodujuustu
  • boršisupp
  • hapukoor
  • juust
  • mõned peekoniviilud
  • paar peotäit kreekapähkleid
  • vesi
Kui ma eelnevalt kirjutasin magusaisust, siis tänasest ei käi mul mitte mingeid isusid peal. Enesetunne on super, et ELU ON LILL!

Energiat on juurde tulnud, kuigi keha pole veel ära harjunud selle kellakeeramisega.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.