+12kg ja uus algus

Tere jälle!

Käes on 27.märts, lõikusest on nüüd möödas 1 aasta ja 11 kuud ehk peaaegu 2 aastat täis.  Minu seis on selline, et  alates suvest on juurde tulnud ligi 12kg 😱 Seda on ikka palju ja ruttu tuleb midagi ette võtta, et ma ei muutuks selliseks nagu ma olin enne lõikust.

Viimasel kaalumisel näitas kaal 95kg, kõige väiksem kaal on mul olnud 83,2kg ja seda sooviks ma ka  tagasi.  Hetke kaaluga arvestades on mul vaja -11,8kg langust.

Miks mu kaal hakkas tõusma?  

Eks ikka selle pärast, et langesin vanade kommete juurde tagasi. Ei söönud ma regulaarselt ja valikuliselt. Suhu läks kõik, mis mulle meeldis ja isegi siis, kui kõht ei olnud tühi. Samuti hakkasin ma rohkelt magusat sööma: komme, jäätist, kooke jne.

Kaua võib? Kas tõesti tahan olla jälle selline nagu varem? EI!!!!!

Võtsin asja kätte ja alustasin täna uuesti ning seni on kõik läinud nii nagu vaja. Ma olen teadlikult vältinud mõningaid toite:
  •  valge suhkur - pole kohvile lisanud, suudan seda ka ilma juua
  • nisujahutooted - sai, leib, pasta jne
  • maiustused
Täna olen söönud-joonud:
  • 400g kodujuustu
  •  2 keedumuna
  • 100g krabipulki surimilihast
  • 100g praetud hakkliha konservtomatiga + maitseained
  • 4 tassi lattet
  • vesi - vesi+chiaseemned + linaseemned


 Tulemusega võib täitsa rahule jääda:
  • energiat - ilusti lubatud piires
  • süsivesikud -vähe tarbitud
  • valgud  - nõutud kogus käes, kuigi võiks olla ikka veidi rohkem
  • rasvad - vähe tarbitud

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.