Kohvi joomine ja kommid

Kohvi jõin ma enne lõikus ja joon ka nüüd, kuigi palju rohkem kui varem. Võtan seda lausa naljaga, et magu küll lõigati väikseks, kuid asemele panti vist uus soolikas ehk kohvisoolikas. 

Üks asi on kohviga küll samaks jäänud, et tavalist kohvi ma juua ei suuda. Varem armastasin väga Nescafe 3in1 kohvi, kuid peale lõikust oli selles leidub suhkrukogus väga magus ja hakkas jubedalt vastu. Mingi hetk harjusin sellega ära ja see kohvi ei tundund enam nii magus.

Kuna ma väga armastan Latte't, siis sai muretsetud omale espresso pulber ning hakkasin ainult oma lemmikut jooma. 

Vahepeal olen proovinud Nescafe 3in1 kohvi, kuid see ei sobi mulle enam, kuna on liiga magus.

Vb on asi ka selles, et ma lihtsalt ei talu seda suhkru kogust, mis seal sees on. Isegi Latte' sse panen ma 2 suhkru asemel ainult ühe.



Ja nüüd maiustustest.
Jah ma ikka veel söön neid, kuigi nii palju kui varem max 4 batoonikest(Kalevi toodang) järjest. Šokolaadiga on lood nii, et  sobib ainult Fazeri või Kalevi piimašokolaadid. Teised hakkavad oma magususega vastu. Mingid kommid ajasid mul pea meeletult valutama, kuid ma enam ei mäleta, mis need olid.

Aga samas on nii, et kui ma kommi olen söönud, siis tahaks kohe soolast heeringat peale hammustada, et magusast maitsest lahti saada.



Üks huvitav artikkel kohvi joomisest http://buduaar.ee/Article/article/salakavalad-kohvijoogid-mis-voivad-sind-paksuks-teha




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.