Aasta kokkuvõte

Teeks väikese kokkuvõtte sellest lõppevast aastast:
1. elu on teinud väga korraliku muutuse, millest ma ei osanud isegi unistada, et see nii ruttu saabub
2. kaalust olen kaotanud -35,6kg, mis on minu jaoks läbiaegade kõige suurem langus

Räägiks nüüd pühadest.

Kui võrrelda neid varasemate aastate omadega, siis tavaliselt kaal tõusis 1-3kg, kuid sel korral on hoopis vastupidi. Õnneks on kaal täpselt sama, mis oli enne pidusid ehk 87,2kg. Söödud sai kõike, kuigi jõululauas panin oma taldrikule ühe kahvliga liha, 1 sl(väga väikese kuhjaga) kartulisalatit ja 1 singirull ning magu oligi kurguni täis. Muidugi hiljem proovisin ma enda tehtud kringlit. Kodus olles sai veel komme söödud ;)

Samas veelkord veendud, et ei ole mul enam sellist kommiisu nagu oli seda ennem lõikust, pigem sööks soolast. ;)

Eks hetkel on ka nii, et võtan väga vabalt ja naudin seda olukorda, kuna uuest aastat läheb elu täis käikudele. Hiljemalt veebruarist on plaanis noorem laps lasteaeda panna ja siis ise tööle tagasi suunduda. Kui olen juba tööl tagasi, siis peab hakkama seda elurütmi täiega paika seadma, aga ma saan hakkama.

Igatahes minul on uuel aastal plaanis:
1. noorem laps lasteaeda
2. tööle tagasi
3. kaotada see viima osa ehk langust võiks veel tulla -22,2kg, siis võib rahul olla
4. hakata basseinis trennis käima(vesivõimlemine, aqualatino)
5. heegeldada endale suveks ilus kleit, millega nautida oma saledamat keha

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.