22.detsember

Jah, nii ongi, et minul on hetkel meeletu magusaisud, millega on ikka väga raske võidelda. Ma ei tea, aga arvan, et ka teistel lõigatutel on olnud korra selline magusa söömis laine.

Terve tänase päeva olen ma mingi teatud ajajooksul komme suhu toppinud.

Ega siis vist ei aita midagi, kui peab julmalt sellega võitlema ja kogu söömise kontrolli alla saama. Samas kui järgi mõelda, siis äkki tuleb see väikesest stressist, mis mind praegusel ajahetkel piinab.

Igatahes, plaanin ma homme olla kommide vaba ja jätkuvalt juua 1,5l vett(mõni päev see isegi õnnestub).

Plaanin proovida üht nn võlujooki, mis lubab cm vähendada. Retsepti leidsin õhtulehest.http://www.ohtuleht.ee/709359/joulupeoks-lemmikkleiti-imejook-viib-pihalt-nelja-paevaga-kumme-sentimeetrit

Selleks vajad sa 8 tassi vett (kokku umbes paar liitrit), 1 tl riivitud ingverit, 1 keskmist kurki (koori see ja viiluta õhukeselt), 1 õhukesteks viiludeks viilutatud sidrunit, 12 värsket piparmündilehte.

Kui neid koostisosi vaadata, siis on see nagu maitsevesi, mis võib väga mõnus olla ja see vee kogus on täpselt see, mis mina peaks tegelikult ära jooma.

Hetke probleem on ainult selles, et mul ei ole võtta seda värsket piparmünti. Samas, kui vette lisada kuivatatud lehti(seda on mul piisavalt), siis ei tohiks see ju palju muuta. 

Seal on kirjutatud ka, et ....
"Sassy vee tarbimisega alustades on võtmeroll esimesel neljal päeval, siis tuleks juua ära kogu päevaks ettenähtud vesi. Selle kõrvale on soovitatav lisaks tarbida veerohkeid puu- ja köögivilju. Et sentimeetrid tõesti pihalt kaoksid, on oluline ka need neli päeva vältida maiustusi ja suupisteid, rasva ja kaloririkkaid toite, süüa kolm kuni viis korda päevas ja veidi ka trenni teha. Muid erilisi toitumispiiranguid ei ole."

Neid cm kadumisi ma ei usu, kuid selle joogi maitse prooviks ära küll, kuna minule maitseveed väga maitsevad. Kaua ikka üks inimene seda puhast kraanivett suudab juua.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.