Tervitused ja kontrollipäev

Pole ammu midagi siia midagi kirjutanud.

Jätkuvalt liigub kaal alla, kuigi vahel läheb see lausa teosammudel, vähemalt ei tule kaalu juurde.

Nagu teada, siis saavutasin vahepeal rasvumise I. taseme ja nüüd liigun ülekaalu suunas. Selleni oli mul minna 13kg ja peale.

Viimasel nädalal olen saanud tunda magusaisu, millele olen ka järgi andnud, õnneks olen suutnud võtta seda mõistusega ja samas kaalu tõstmata.

19.ndal käisin oma arsti juures. Ta oli minu tulemustega rahul, kuid moka otsast andis mõista, et oleks võinud olla 1kg rohkem ehk  kaaluda 94kg kanti. Ütlesin, et selle olen ma võtnud oma kuu eesmärgiks, mis võiks augusti lõpuks olla ja kuna kuu pole veel läbi, siis võib see ka juhtuda. 

Pidin tegema ka vereproovid, mis õnneks olid kõik korras ja lisa vitamiine juurde võtma ei pea.

Eks näis, täna oli kaaluks 95,5kg ja kuulõpuni on veel jäänud 5 päeva, siis kõike võib juhtuda.

Täna on mul kontrollipäev. Tahan näha, kui palju ja mida (ma siin mõtlen kaloraazhitabelit) ma ära söön ja kui palju valku tarbin. Just seda viimast kindlasti liiga vähe ja seetõttu võtan menüüsse tagasi keefiri valgupulbriga.

Olen siin vahepeal proovin poodides uusi riideid, et teada saada , mis on minu rõiva suurusnumber. Esialgu ikka otsib silm riideid, mille suurused algavad 50st, aga tegelikult on need mulle liiga suured. Minu suurus on (olenevalt tootjast ja materjalist) 44 - 46, vahel ka 48.  Elvas käies leidsid poest väga ilusa sportliku sügismantli(oli vist IcePeak), mis kohe kutsus proovima. Kuna poes 48 suurust polnud, siis võtsin 46, kuid see oli mulle suur, samas 44 oli väga paras. Ma pidin mõttes pikali kukkuma, kui seda suurust vaatasin, aga samas olin ka üliõnnelik. 

Nii mõnus tunne on leida poest selliseid riideid, mulle väga meeldivad ja ka selga mahuvad, mitte ma ei pea võtma neid riideid, mis ei meeldi, kuid muud selga panna ei ole.

Ja siin tekibki järjekordne näide, miks olen rahul, et lasin ennast lõigata.

Jah, paljud, kes pole ise samas olukorras olnud, peavad lõikust väga kergekäeliseks otsuseks. Tegelikult see nii ei ole. See on otsus, mille üle tuleb korralikult mõelda ja läbikaaluda, kuna otsus tehakse ikkagi kogu terveks eluks ja seda muuta hiljem enam ei saa. On väga palju asju, mida peab muutma ja oma uue eluga kohandama.

Ja nüüd tuleb tänase päeva tulemus
 

Pilt ütleb kõik, igatahes mina arvasin hullemat, kuid õnneks ei olnud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.