Ahoi number 95,....kg

Jipikajeee.... olen täitnud oma eesmärgi.... olen jõudnud rasvumise II tasemelt I tasemele!!! 
Minu KMI on 34,8

Rasvumise I aste


Inimesed, kelle KMI on vahemikus 30 – 34,9 on füüsiliselt ebaterves seisundis, mis asetab nad tõsiste haiguste ohtu nagu südamehaigused, diabeet, kõrge vererõhk, sapipõie probleemid ja teatud vähivormid. Seda eriti juhul, kui ka vööümbermõõt ületab soovitust (naistel alla 88 cm, meestel alla 102 cm). Nendele inimestele oleks väga kasulik elustiili muutmine.
Ideaalselt tuleks pöörduda arsti poole ja võta kaalutlusele kehakaalu vähendamine 5-10%. Selline kaalu vähendamine toob endaga kaasa olulised positiivsed muutused tervises.
 
Kuna see eesmärk on täidetud, siis sean selles osas omale uue eesmärgi ehk jõuda "ülekaalulise tasemini" ehk sinna jõudmiseks on mul vaja kaalust alla saada veel 13,9kg. Ma arvan, et selle aasta lõpuks olen  selle ka saavutanud.

Ja ongi käes aeg, mil minu selle kuu teine eesmärkidest on nii lähedal. Kuu alguses, mil panin kirja oma erinevad kehamõõdud ja seadsin paika eesmärgi, siis on selleni minna veel ainult 0,9kg, kuigi kuu lõpuni on jäänud aega täpselt poolt kuust.

Täna hommikul näitas kaal 95,9kg ehk oma vanast mina olen kaotanud -26,9kg ja seda on ikka väga palju.

Siin on minu kaalumõõdik, mõnus vaadata seda.... pool teed on veel minna 






Ja siin siis kogu tabel:

 













Leidsin väga huvitava nimekirja, kui endal kodus kaalu pole ja kuidas siis koguseid teada saada:

Soovitan seda kõigile. Kindlasti on selliseid veel, piisab ainult googledamisest, kui juba leiab neid.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.