Novembrikuu eesmärgid


Paneks kirja ka novembrikuu eesmärgid:
1. saada kaalule vähemalt 89kg
2. kaotada kaalust 2 - 3kg
3. kaotada kohvist suhkur - sest see on :saatanake


Hetke seis on nii, et kaks esimest eesmärki on täidetud. Kaal on juba alla 89kg ehk tänase seisuga 88,8kg ja kaalulangust on hetkel kuu kohta  juba -2,2kg, kuigi pea 10 päeva on veel jäänud arvestatava kuu lõpuni.

Kohvist suhkru kaotamisega on lood nii, et seda olen suutnud vähendada, kuid päris ilma selleta ma ei saa.

Vahel luban omale ka kommi, hetkel olen 1 - 3 kommi päevas söönud, kuigi ega see hea pole. 

Vitamiine peab ka igapäev võtma, kuid  viimasel ajal olen selle võtmist unustanud.

Ühe eesmärgi peaks veel juurde lisama.... vee joomine ja seda vähemalt 1,5l päevas, kohvi sinna alla kuuluda ei tohi. Kohvit ma lihtsalt ei arvesta päevase vedeliku hulka.








Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.