12.november ja kaal 89,6kg

Minu viimane sissekanne oli 1.novembril, mil panin üles tabeli. Sellest ajast saadik on muutunud nii palju, et kaal on lõpuks alla 90kg ehk tänasega 89,6kg ehk -33,2kg langust ja alla võtta on veel jäänud 24,6kg. Seda pole enam palju, kui võrrelda, et alguses oli vaja alla saada ligi 58kg ehk ühe terve naise.

Viimati oli kaalunumbris 8 ees, kui 2000 aastal gümnaasiumis käisin, peale selle algas kaalus üks paras tõus ja mõõn. Kord sain veidi alla(teatud sündmuste tagajärjel) ja siis taas üles. 

Hetkene kaalulangus on super hästi mõjunud. 
1. ma suudan rohkem
2. ei väsi enam nii kiiresti
3. energiat on palju
4. norskamine on kadunud
5. riideid leian igast poest ja selliseid, mis minule meeldivad

Kui ma ennem väsisin väga ruttu ära, siis nüüd on vastupidi, jõuan rohkem ja energiat on palju rohkem.

Õnneks on hakanud ka juuksed nüüd kinni jääma ja ei tule enam nii palju peast kui varem. Lasin oma juuksed lühikeseks ja värvisin nad šokolaadipruuniks. Ainuke asi, mis ma juuksuri juures käimis kahetsen, on tuka lõikamine, tegelikult oleks pidanud selle tegemata jätma. Hetkel on nii raske tukka kinni saada, kui selleks vajadust tekib.

Riietega on hetkel nii, et omale ma neid ei osta, vaid laenan. Muidugi tahaks endale täitsa uusi riided osta, kuid milleks on seda vaja, kui varsti on need suured ja peab taas väiksema suuruse muretsema. Samas on nii põnev poes käia, kuna nüüd leiab enda jaoks sobivat suurust ikka igas poes ja just sellist, mis mulle ka meeldib. Paksuna olles pidin leppima sellega, mis kuskilt leidus. Tavaliselt olid nende välimus nagu vanadele tädikestele. Pesu tihti peale ei olnudki ja kui leidus, siis kellegi kasutatud ja kulununa.

Paar päeva tagasi käisin poes suusariideid proovimas. Ikka ja jälle haaravad käed mõistuse sunnil suuri numbreid, kuid paari sekundi jooksul see otsus muutub, kuna suudan endale selgeks teha, et ei ole enam nii suur nagu varem.  Võtsin siis pükste hulgast  ilusad türkiissinised suusapüksid, mille suurus oli L. Kahtleval olekul läksin siis proovikabiini ja panin jalga. Oh, keegi oleks pidanud mu õnnelikku näoilmet nägema. Püksid sobisid jalga suurepäraselt.  Jopedest sobis mulle XL suurus, kuigi see hakkab ka vaikselt suureks jääma.

Lihtsalt super tunne on, et leian omale nüüd igalt poolt riideid :D


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valgurikkad toiduained

K nagu kaalujälgijad ja punktide lugemine.